νοσοκομείο

Επί ποδός οι νοσοκομειακοί γιατροί με εγκύκλιο της Γκάγκα – Εφημερία για όλους εάν λείπει προσωπικό

Φωτιές άναψε εγκύκλιος που απέστειλε στα νοσοκομεία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα βάση της οποίας εάν υπάρχουν κενά σε ιατρικό προσωπικό, θα πρέπει όλοι οι γιατροί του Τομέα δηλαδή ...